Tekstgrootte

  • Home
  • CNS Putten
    • Identiteit
    • Kernwaarden
    • Missie
    • Kernactiviteiten
    • Waarden en normen
    • Passend onderwijs
    • Klusklas
    • TECHonderwijs
    • Ontwikkeling
    • Bestuur
    • Jaarverslagen
    • Lid worden van de vereniging
    • Strategisch beleidsplan
    • Klachtenregeling
    • Privacy en AVG
    • Documenten
    • Partners
  • Scholen
    • Overzicht scholen
    • De Akker
    • Bij de Bron
    • Van Damschool
    • Diermen
    • Huinen
    • Ichthusschool
    • De Schuilplaats
    • Steenenkamer
    • Prins Willem-Alexanderschool
  • Nieuws
    • Schoolvakanties
    • App Socials Schools
  • Vacatures
    • Vacature Klusklas
    • Vacature Huinen
    • Vacature groepsleerkracht
    • Vacature Bij de Bron of Van Dam
    • Vacature schoonmaakpersoneel
    • Vacature invalleerkrachten
    • Pabo 4-studenten gezocht
  • Contact

Putten uit de Bron

Samenwerken

Vertrouwen

Verbinden

Passend onderwijs

Op onze scholen geven wij steeds meer adaptief onderwijs, in de volksmond beter bekend als passend onderwijs Dat betekent dat wij steeds meer rekening houden met de verschillen tussen leerlingen. Elk kind is namelijk een uniek schepsel van God met ontvangen gaven en talenten. De taak van de christelijke basisschool is om mee te mogen werken aan de ontwikkeling van elke individuele leerling.

Onze medewerkers zijn zich bewust van het belang van verandering. Voortdurend leren is verankerd in het beleid en de denk- en werkwijze van CNS Putten. Onze scholen hebben veel knowhow in huis om kwaliteit te kunnen leveren.

Missie

Vacatures

Onze scholen

Social Schools

Contact

CNS Putten
Papiermakerstraat 18A
3881 BL Putten 
T 0341 35 44 45
info@cnsputten.nl

Algemeen

Kennisontwikkeling, kennisbehoud en kennisoverdracht zijn belangrijke pijlers. Continu actueel in de educatieve ontwikkelingen om aan de (toekomstige) vraag te kunnen voldoen. 

© 2019 CNS Putten
Alle rechten voorbehouden

Download Social Schools App

  • Cookie instellingen

Powered by Social Schools